طراحی سایت

طراحی وبسایت* طراحی وب سایت* سئو * سئو سایت * سئو تضمینی* فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

۴ بازديد

اگر به اطراف خودمان نگاه کنیم تقریباً کسی را پیدا نمی‌کنیم که تا به حال از فروشگاه‌های اینترنتی خرید نکرده باشد؛ اما برای اینکه یک خرید مطمئن داشته باشیم باید اطلاعات خودمان را در مورد آنلاین شاپ ها بیشتر کنیم. بخاطر همین تصمیم داریم تا در این مقاله یک جواب درست به سؤال فروشگاه اینترنتی چیست؟ و چگونه کار می‌کند؟ بدهیم و درمورد تمام موضوعاتی که به فروشگاه‌های آنلاین مربوط می‌شود صحبت کنیم.

تاریخچه فروشگاه اینترنتی

در سال ۱۹۹۱ آقای برنزلی استاد دانشگاه ام آی تی مفهوم تجارت الکترونیک را پایه گذاری کرد و در سال ۱۹۹۴ پس از ارائه مفاهیم بانکداری آنلاین خرید اینترنتی متولد شد. در زیر لیست اولین ها در این حوزه را قرار داده ایم.

  • پیتزا هات (Pizza Hut)
  • کمپانی اینترشاپ: ارائه دهنده راهکارهای تجاری برای کسب و کارهای بزرگ
  • شرکت آمازون: در ابتدای فعالیت خود به عنوان فروشگاه کتاب آغاز به کار کرد.
  • ای بی (e-Bay): در حوزه مزایده ی اینترنتی به فعالیت می پردازد.

 

۰ ۰

سئو تضمینی

۳ بازديد

سئو سایت

با سئو سایت فروشت رو 100 برابر کن!

خدمات سئو به معنای بهینه سازی سایت و رعایت یک سری اصول به منظور افزایش رتبه در نتایج گوگل و اقامت دائمی در  آنجا می باشد. برای اینکه بتوانید از طریق وبسایت خود کسب درآمد کنید بهترین گزینه سئو سایت است. برای آن تمام تمرکزمان روی افزایش ورودی و تبدیل آن ها به مشتری و بالا بردن نرخ فروش  از طریق سئو وب سایت شما می باشد. SEO یک انتخاب نیست، یک نیاز است!

 

۰ ۰

سئو سایت

۴ بازديد

بهینه سازی وب سایت 

برای موتورهای جستجو نظیر گوگل، یاهو و بینگ می‌باشد. به زبان ساده اگر با توجه به علایق موتورهای جستجو وبسایت خود را بنا کنیم، آنها این لطف و محبت ما را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.
بدین ترتیب این مسئله باعث می‌شود موتورهای جستجو به وبسایت شما علاقه‌مند شوند و این یعنی دیده شدن در صدر نتایج گوگل!
سئو سایت کلید رسیدن به نتایج ابتدایی گوگل است و به دو قسمت اصلی تقسیم‌بندی می‌شود:

  1. سئو داخلی: تمرکز بر روی بهینه کردن ساختار داخلی وبسایت برای موتورهای جستجو می‌باشد
  2. سئو خارجی: تمرکز اصلی بر روی پروسه لینک سازی می‌باشد

     

۰ ۰

سئو

۳ بازديد

سئو چیست

سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی است که در طراحی و کدنویسی سایت، تدوین استراتژی محتوایی، تولید محتوا و لینک‌سازی خارجی انجام می‌دهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.

 

ولی تعریف سئو به همین جا ختم نمی‌شود عبارت SEO مخفف سه کلمه Search Engine Optimization است که به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. ولی امروزه؛

به عبارت دیگر؛ باید اهمیت ویژه‌ای برای رضایت کاربر از نتیجه یافت شده در گوگل قایل شویم.

فاکتورهای متعددی بر سئو سایت و تعیین جایگاه آن در نتیجه جستجو تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا گرفته تا لینک‌های ورودی از سایت‌های دیگر، همچنین استاندارد بودن ساختار و کدنویسی سایت (تکنیکال) برای موتورهای جستجو بر بهبود سئو سایت ما تاثیرگذار است.

همه این فاکتورها زمانی ارزشمند و اثربخش هستند که در راستای هدف بزرگتری به نام بهبود تجربه کاربری باشند.

۰ ۰

طراحی وب سایت

۴ بازديد

همان‌طور که بیان شد، طراحی وب سایت به معنی طراحی، ساخت و راه‌اندازی یک وب‌سایت یا بهینه‌سازی یک سایت قدیمی در بستر اینترنت است.  Web Design(وب دیزاین) شامل 4 مرحله اصلی است که در ادامه هرکدام را شرح می‌دهیم.

مرحله 1: طراحی وایر فریم

ابتدا با توجه به نوع سایت و نیاز مشتری، یک نمای کلی از سایت طراحی می‌کنیم. این نما شامل یک نقشه کلی از صفحات سایت و تعیین جایگاه و چیدمان المان‌ها و عناصر مختلف است. این مرحله از طراحی وب سایت «طراحی وایرفریم» نام دارد.

مرحله2: طراحی گرافیک سایت

پس از مشخص شدن محل قرارگیری عناصر سایت، باید سایت را طراحی کنیم. در این مرحله با توجه به نوع کسب‌‌وکار اینترنتی و با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص رنگ‌بندی و گرافیک سایت طراحی می‌شود.

مرحله3: کدنویسی و برنامه‌نویسی

باتوجه به سایت طراحی شده و نیاز مشتری، در این مرحله می‌توان از روش‌های مختلفی برای مدیریت سایت استفاده کرد. سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس و یا طراحی یک فریم ورک اختصاصی برنامه‌نویسی. تصمیم‌گیری در این بخش براساس هزینه‌ها و نیاز مشتری صورت می‌گیرد.

مرحله4: راه‌اندازی سایت

پس از انجام 3 مرحله قبل، به راه‌اندازی سایت در بستر جهانی اینترنت می‌پردازیم. در این مرحله پس از تهیه یک «هاست» و «نام دامنه مناسب»، سایت را پیکربندی کرده و در دسترس عموم قرار می‌دهیم
۰ ۰

طراحی وبسایت

۳ بازديد

در دنیای امروز با تغییر مسیر بسیاری ازکسب‌وکارهای سنتی به سمت کسب‌وکارهای اینترنتی، بازار فعالیت‌هایی همچون طراحی سایت رونق زیادی پیدا کرده است، اما چگونگی طراحی وب ‌سایت، مراحل آن، اینکه از کجا و چطور آغاز شود، همچنین شرایط طراحی وب و میزان هزینه‌های آن از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. در این نوشتار ضمن پاسخ به سوالات فوق، مفهوم طراحی وب‌سایت، تاریخچه، مراحل طراحی و همچنین متوسط هزینه‌های طراحی سایت را بررسی خواهیم کرد. در پایان نیز تعدادی از نرم افزارهای طراحی سایت را به شما معرفی می‌کنیم.

تیم برنرزلی، مخترع وب، با راه‌اندازی اولین وب سایت در سال۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین سازنده وب در تاریخ به ثبت رساند. درنخستین وب سایت، از ابرمتن و ارتباط برای ارسال ایمیل (پست الکترونیک) استفاده شده بود. در این سایت ساده متنی هیچ‌گونه گرافیک، تصویر و حتی رنگ‌بندی به کار نرفته و هنوز هم در دسترس است.

 

۰ ۰